HIIHTOKOULU 2012

Karttulan Urheilijat järjestävät hiihtokoulun Karttulanlahden koululla ja laduilla.

Hiihtokoulun aloitus keskiviikkona 15.2.2012 klo 18.00

seuraavat hiihtokoulut ke 22.2., ke 29.2., ke 14.3. ja ke 21.3. klo 18.00 – 19.00

Mikäli hiihtokouluja joudutaan perumaan pakkasen takia, pitämättä jääneiden kertojen tilalle sovitaan uudet päivät.

Hiihtokoulut on tarkoitettu 4-12 vuotiaille

Hiihtokoulujen pakkasraja on –15

Hiihtokoulussa on taitotason mukainen ryhmäjako, opastusta myös edistyneemmille hiihtäjille

Osallistumismaksu                                    10€

Osallistuminen edellyttää  seuran jäsenyyttä, jäseneksi voi liittyä Kartun nettisivujen kautta www.karttu.sporttisaitti.com/seuran_esittely/

Osallistumismaksu sisältää ohjauksen, materiaalin, kuuman mehun hiihtokoulussa sekä hiihtopipon ja diplomin hiihtokoulun päätteeksi.

Ilmoittautuminen ja maksu (10,-) paikanpäällä ensimmäisen hiihtokoulun yhteydessä. Kerro ilmoittautuessasi: Hiihtokoululaisen nimi, ikä ja vanhemman yhteystiedot.

Tiedusteluihin vastaa hiihtokoulun rehtori Jarkko Kuhanen puh. 040 521 3500

TERVETULOA HIIHTÄMÄÄN!