Seuran esittely

Karttulan Urheilijat Ry
Karttulan Urheilijat Ry on perustettu vuonna 1929. Vuoteen 1975 saakka seuramme toimi nimellä Pörön Urheilijat Ry. Seuramme toiminnassa on mukana tällä hetkellä noin 80 jäsentä. Seuran puheenjohtajana toimii vuoden 2016 alusta Sari Miettinen.

Olemme Karttulan kunnan alueella toimiva yleisseura, joka liikuttaa ihmisiä vuodenaikojen mukaan eri lajeissa; lajeina yleisurheilu, hiihto, voimistelu ja kuntoliikunta. Tarjoamme turvallista ja asiantuntevaa liikuntatoimintaa eri ikäisille ja kokoisille jäsenillemme.

Toimintamuotojamme ovat lasten ja nuorten lajiopetus ja kasvatus, perhe- ja terveysliikunta sekä kilpailutoiminta. Noudatamme toiminnassamme reilun pelin sääntöjä ja olemme luoneet seuralle ohjaajapalkkio- ja koulutussäännöt. Seuran toiminnasta löydät tietoja meidän nettisivuiltamme, tai voit kysyä henkilökohtaisesti johtokuntamme jäseniltä.

Seuran jäseneksi liittyminen ja seuran jäsenluettelo
Jäsenmaksut: aikuinen 15 euroa, lapsi alle 18 v. 10 euroa. Seuran uusi jäsen voi maksaa jäsenmaksun Karttulan Urheilijat ry:n pankkitilille FI51 5600 0520 6185 73 . Laita viitteeksi: Oma nimi/jäsenmaksu 2024. TÄRKEÄÄ: Ilmoitathan samalla myös henkilötietosi jäsenluetteloamme varten eli täydellisen nimesi, postiosoitteen ja syntymävuotesi  sähköpostilla: sariha.miettinen@gmail.com (korvaa (at) merkillä @). Laitathan muidenkin perheenjäsenten tiedot, jos maksat kerralla useampia perheenjäseniä, Lähetämme seuraavana vuotena jäsenmaksulaskun kotiisi suoraan.

Karttulan kunnan vaakuna. Karttula on nykyään osa Kuopiota.