Kilpailuohjeet

HUOM!!  MUUTOKSIA JOUKKUEISIIN JA JUOKSUJÄRJESTYKSIIN

EI SAA TEHDÄ ENÄÄ LA KLO 10.30 JÄLKEEN

Sarjat:

M+N 16v sarjoihin saavat osallistua 2007 tai myöhemmin syntyneet. P+T 12v sarjoihin saavat osallistua 2011 tai myöhemmin syntyneet. Mvet sarjaan saavat osallistua 1978 tai aiemmin syntyneet ja Nvet sarjoihin saavat osallistua 1983 tai aiemmin syntyneet. Joukkueet ovat seurajoukkueita lukuunottamatta kaveri -ja perhesarjaa. Urheilija voi edustaa sitä seurajoukkuetta, jota on edustanut kesällä 2023 yu:ssa tai suunnistuksessa tai sitä seurajoukkuetta, jota tulee edustamaan talvella 2023-2024 hiihdossa tai amp.hiihdossa tai vastaavassa. Perhe ja kaverisarjojen joukkueissa voi olla eri-ikäisiä ja eri sukupuolta tai samaa sukupuolta olevia osallistujia. Suomi  sarjoihin voi kasata joukkueen ”mistä vaan” ilman seurarajoja.

Ilmoittautumiset:

Ilmoittautumiset juoksujärjestyksineen on tehtävä ma 25.9 mennessä kt.kuvaja@gmail.com tai Arto Sikanen, puh.040-5780579.

Jälki-ilmoittautumiset ja mahdolliset muutokset joukkueiden juoksujärjestyksiin on tehtävä torstaina 28.9. klo 21.00 mennessä kt.kuvaja@gmail.com

Sen jälkeen muutoksia otetaan vastaan lauantaina kisakansliassa klo 10.30 saakka tai puhelimitse 040 5780579.

Ilmoittautumismaksut:

30,00 euroa / joukkue, paitsi perhe -ja kaverisarjat 15,00 euroa / joukkue.

Maksut tilille tai käteisellä paikan päällä, kuitti esitettävä: FI51 5600 0520 6185 73

Kilpailunumerot:

Numerot ovat kisakansliassa joukkueittain pusseissa. Tarkistakaa oikea juoksujärjestys. Numerossa oleva isompi numero on joukkuenumero ja pienempi osuusnumero. Numerot tulee ehdottomasti palauttaa kilpailun jälkeen leipä-ja mehupisteeseen, josta jokainen saa numeroa vastaan leivän. Sakkomaksu palauttamattomasta numerosta on 100e/palauttamaton numero.

Kilpailureitti:

Lähtö ja maali sekä vaihto sijaitsevat kentällä. P+T 12v ja kaveri sekä perhe-sarjat juoksevat 1km:n reitin. Muiden sarjojen reitti on 1,3km. 2,6km:n juoksijat kiertävät reitin kaksi kertaa ja 3,9km juoksijat kolme kertaa. Vaihto tapahtuu ns.kosketusvaihtona.

Palkinnot:

Jokainen kilpailija saa kisan jälkeen leivän palautettuaan numeron leipä-ja mehupisteeseen. Kaikki joukkueet palkitaan. Kilpasarjoissa palkitaan myös osuuksien parhaat. Perhe -ja kaverisarjat saavat palkintopussit leivänjakopisteen vierestä joukkueen maaliintulon jälkeen!

Arpajaiset:

Kisa-alueella myydään arpoja. .

Puhvetti:

Kisa-alueella on puhvetti. Tarjolla kahvia, munkkia, suolaista....makkaramyynti!

Jury: Kari Kuvaja, Arto Sikanen ja Sari Miettinen

Tervetuloa Karttulan maakuntaviestin tunnelmaan!!